
Reklamationsret
Funballz tilbyder 12 måneders fuld raklamationsret på alle produkter undtagen Bumperz hvor der gives 3 måneders fuld garanti. Er der tydelige fejl eller mangler, ved produktet, ved modtagelse, eller opstår der problemer med produktet indenfor ovennævnte periode, er i velkommen til at kontakte os.
Funballz er forpligtet til at reparere fejlen, sådan produktet fungerer optimalt. Kan fejlen ikke repareres, ombyttes produktet til et nyt, indenfor ovennævnte periode. Det er Funballz som vurderer om produktet skal ombyttes.
Modtager betaler forsendelsen til Funballz´s kontor og Funballz betaler fragten retur samt alle omkostninger forbundet med reparation eller ombytning af produktet.
Problemer efter garantiperioden
Opstår der problemer med produkter udenfor vores reklamationsperiode på 12 (3 mdr.) måneder, vil vi selvfølgelig altid gerne være behjælpelig med at løse problemet.
Vi har vores reparationsværksted beliggende i Danmark, og i er altid velkommen til at sende produktet ind til os, såfremt vi har lavet en skriftlig aftale forud.
Inden du sender produktet retur til os, vil i modtage et “returskema” pr. mail som skal udfyldes og vedlægges i forsendelse.
Dette sikre at vores produktionstekniker ved, hvad problemet er med produktet, når det ankommer.
Forsendelsesomkostninger tur /retur samt reparationsomkostninger pr. produkt ved en standard reparation er Kr. 380 + Kr. 250 i forsendelsesgebyr pr. box. med Fedex.